چگونه برای درمان کم خونی در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان کم خونی در بیماری مزمن کلیه

چگونه برای درمان کم خونی در بیماری کلیه CrónicaA اغلب، کم خونی ممکن است رخ نمی دهد تا زمانی که بیمار وارد مرحله

3 بیماری کلیه، در حالی که در برخی موارد منجر به کم خونی رخ می دهد تا اوایل. چرا لینک از نزدیک با کم خونی ناشی از بیماری مزمن کلیوی است؟ آیا درمان کم خونی در بیماری مزمن کلیه وجود دارد؟ محتوای زیر در جزئیات توضیح داده.

چرا مردم با بیماری مزمن کلیه را آسان تر به از کم خونی رنج می برند؟

مسئولیت نه تنها کلیه های ما برای فیلتر مواد زائد و مایعات اضافی و سموم، بلکه یک راز برخی از هورمون هایی مانند اریتروپویتین (EPO)، استفاده شده است که برای تحریک بدن به سلول های قرمز خون از sangre.Sin با این حال، تعدادی از سلول های قرمز خون کاهش می یابد که بخش بزرگی از عملکرد کلیوی کاهش می یابد و برخی از سلول های قرمز خون نشت نتیجه sangre.Como، هنگامی که بدن عدم کم خونی سلول های قرمز خون به شدت رخ می دهد.

آیا دیالیز می تواند کمک درمان کم خونی خود را؟

متاسفانه، پاسخ این است no.La دیالیز است که معمولا برای افراد مبتلا به مرحله نهایی بیماری مزمن کلیه استفاده می شود، اما آن را تنها می تواند جایگزین بخشی از بیماران، به جای ترشح عملکرد عملکرد فیلتراسیون کلیوی، به طوری که دیالیز نمی تواند کمک کند به یاد کم خونی خود را.

برای درمان کم خونی خود را، برخی از پزشکان ممکن است دارو برای کمک به تحریک EPO، محصولات سلول های قرمز sangre.Al همان زمان، این بیماران نیز باید توجه به عرضه آهن است که یک ماده مهم در سلول های قرمز خون تجویز مواد غذایی. برخی، مانند عناب، زردآلو، پرتقال، زالزالک، گوجه فرنگی، کاهو، گلابی درخت گل حنا، قارچ سیاه و سفید، و غیره، همه می توانند به مصرف مکمل آهن کمک می کند.

هر گونه روش های دیگر که کمک به کم خونی با بیماری مزمن کلیه؟

برخی از روش های دیگر وجود دارد، suchas داروهای گیاهی چینی می تواند util.Si کم خونی آنها می تواند با درمان بالا ارسال نمی شود، شما می توانید با ما مشورت برای پیدا کردن بعضی درمان های بیشتر، که در نظر گرفته شده برای تبدیل شدن به بخشی از بافت کلیوی vivos.Si شما علاقه مند هستند، شما می توانید پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com دکتر آنلاین ما می توانید ayudrle ارسال ایمیل.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: